عشقღ♥ღ آرش و شیدا ღ♥ღ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





نامه ی من به شیداجونم-به نظرتون تونستم عشقمو ابراز کنم؟

به نام کسی که جان داد تا فدای جانان کنیم

گاه نگران می شوم که نکند آنقدر که انتظار دارم دوستم نداشته باشی.دوستت دارم همیشه و همیشه بی هیچ قید و شرطی. و هر چه بیشتر تو را می شناسم بیشتر به تو علاقه مند می­شوم.همه ی احساسات من حتی حسادت هایم ناشی از عشق تو بوده. در پرشور ترین  طغیان احساساتم حاضرم برایت بمیرم.همیشه برای من تازه هستی. آخرین تبسم تو شاداب ترین و آخرین حرکات تو زیبا ترین آنهاست.

بدون تو که عشقمی نمی توانم زندگی کنم. جز دیدار تو همه چیز را فراموش کرده ام...دیگر چیزی نمی بینم.مرا در خودت ذوب کرده ای. عشق من دین من است. می توانم به خاطر آن بمیرم. می توان به خاطر تو بمیرم. کیش من کیش مهر است و تو تنها اعتقاد من هستی. تو مرا با نیرویی که توان مقابله با آن را ندارم افسون کرده ای.
یک نفس در این نامه ، بی بهانه فریاد میزنم که تا آخرین نفس همنفس تو هستم
تو در کنارم نیستی ، اما همیشه در قلب منی
مینویسم این نامه عاشقانه را که بگویم همیشه به یاد تو هستم ، مینویسم که بگویم خیلی برایم عزیزی عزیزم
با قلمی از جنس محبت ، با احساسی به قشنگی عشق ، با یک دنیا حرفهای عاشقانه از قلب مهربان تو مینویسم بی بهانه ، که بی نهایت تا قیامت دوستت دارم.
اینک که از تو مینویسم ، برای تو مینویسم ، نامه از قطره های اشکم خیس خیس شده ، جای قطره های اشکم مانده و چشمهایم بهانه گیر شده .
دلتنگ تو هستم عزیزم ، دلتنگی را از جملاتی که برایت در نامه نوشته ام میتوان خواند ، قلمی که در این لحظه مرا یاری کرد ، که برای تو بنویسم نامه ای عاشقانه ، که به عشق تو نوشتم کلامی جاودانه . خیلی دوستت دارم ای تنها بهانه برای بودنم.
از سرآغاز نامه ، تا پایان  روزی صدها بار بخوان نامه را ، و حس کن درد دل عاشق مرا.
ببین چقدر تو را دوست دارم ، ببین چقدر تو برایم عزیزی.
مواظب دلت باش ای بهترینم ، من همیشه و همیشه به یادت هستم نازنینم.

این آخرین جمله ی منه: عاااااااااااااااااااااااااشقتم بهترینم

از طرف کسی که تا ابد عاشقته: آرش



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط آرش در 12:13 | |